اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:02

سه شنبه, 15 اسفند 1402 ساعت 17:55

یکهزار اثر به جشنواره ملی «هنری ادبی انتخاب» رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی در امور بسیج گفت: یکهزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنری ادبی در این استان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد براتی روز سه شنبه در نشست خبری اولین جشنواره ملی هنری ادبی انتخاب اظهار کرد: هنرمندان و شاعران در بخش های شعر، خوش نویسی، داستان و عکس در ۲ رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این جشنواره 19 اسفندماه در بجنورد برگزار می شود افزود: از مجموع آثار رسیده ۴۳۵ اثر در بخش شعر، ۶۰ درصد آثار مربوط به شرکت کنندگان از استان خراسان شمالی و مابقی نیز مربوط به سایر استان ها است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان‌شمالی در امور بسیج گفت: مابقی شرکت کنندگان در بخش های دیگر این جشنواره از تمامی استان ها حضور داشتند که استقبال بسیار چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع آثار رسیده ۱۴۲ اثر مربوط به داستان، ۴۸ اثر خوشنویسی و ۲۳۸ اثر عکس موبایل است.

براتی خاطرنشان کرد: از مجموع آثار ۲۴ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند که در روز شنبه هفته آینده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در مشارکت انتخاباتی جزو پنج استان برتر کشور شد گفت: دشمنان مشارکت پایین را پیش بینی کرده بودند که مردم آنان را ناامید کردند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره