اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 04:02

سه شنبه, 28 شهریور 1402 ساعت 14:48

بهره برداری از سه بخش جدید درمانی در بیمارستان شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سه بخش جدید بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان شامل بخش نوزادان، دیالیز و تزریقات و پانسمان امروز (سه شنبه) در آیینی با حضور مسوولان خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نسیم امروز، رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: عدالت در سلامت و ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار از اولویت هایی دولت است.

دکتر سیدجواد شاهین فر افزود: رویکرد این است با فراهم کردن تجهیزات تا حد امکان هیچ بیماری برای درمان از استان خارج نشود و تمامی امکانات برای رفاه حال بیماران فراهم شود.

وی با تاکید بر نوسازی بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان، گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز این بیمارستان هزینه شده است.

شاهین فر با اشاره اختصاص ۱۹ دستگاه دیالیز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمانی استان خاطرنشان کرد: از این تعداد سه دستگاه برای راه‌اندازی مرکز دیالیز در راز و جرگلان و سایر دستگاه‌ها نیز برای توسعه مراکز دیالیز شیروان، جاجرم و بیمارستان امام علی(ع) بجنورد مستقر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی تصریح کرد: پیگیری های لازم برای رفع کمبودهای درمانی استان بویژه مناطق محروم در حال انجام است.

بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان دارای بخش زنان، اطفال، نوزادان، آن آی سی یو، اورژانس، دیالیز و زایشگاه می باشد.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۶۸ هزار نفر آن در قالب ۱۸ هزار خانوار در ۱۵۷روستای شیروان سکونت دارند.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۶۳ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان یک میلیون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و حدود ۳۰۰ پزشک متخصص فعالیت دارند

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره