اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 18:03

جمعه, 23 تیر 1402 ساعت 14:57
  • .

دشمن به دنبال کنترل و هدایت جوامع اسلامی از طریق کمرنگ‌کردن آموزه‌های دینی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال کمرنگ‌کردن آموزه‌های قرآنی هستند تا کنترل و هدایت جوامع اسلامی را به دست گیرند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم اظهار کرد: محرم فرصت مطلوبی برای ترویج فرهنگ عاشورا و تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) برای نسل جوان و نوجوان است چرا که دشمن این قشر از جامعه را بیشتر هدف قرار داده است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش دشمنان دور کردن جوانان و نوجوانان ایرانی از معنویت، باورهای دینی، ارتباط این نسل با خالق هستی، عدم خودباوری ملی و آگاهی نداشتن از دستاوردهای ارزشمند کشور در سطح ملی و بین المللی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: برنامه اصلی دشمن، تزریق فرهنگ وارداتی به جامعه ایران است که باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد:آنها به دنبال این هستند که با تغییر فرهنگ و فکر مردم بر ایران اسلامی مسلط شوند که البته این توطئه آنان هم با هوشیاری روزافزون مردم، نقش برآب خواهد شد.

وی خطاب به تریبون داران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز گفت: ترویج فرهنگ عاشورا وظیفه آحاد شیعیان به ویژه علما، مداحان و سخنوران است و باید از این فرصت استفاده کرد تا نسل جوان همانگونه که آماده جوش و خروش حسینی است برای فرهنگ عاشورا و حسینی نیز آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه سخنانش به مناسبت های پیش رو از جمله تاسیس سالروز نهاد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان را چشم وگوش نظام اسلامی و مراقبت از حوزه دین و انقلاب است.

حجت الاسلام نوری افزود: از زمان تاسیس این نهاد تاکنون بیشترین حملات دشمن به شورای نگهبان بوده است چرا که هیچگاه میدان را خالی نکرده و همیشه مقاوم و محکم بوده است.

وی در ادامه روز بهزیستی و تامین اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی نیازمند مشارکت همگانی و حمایت خیرین و سایر ارگان‌ها است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در همین راستا دستگاه های اجرایی سهم اشتغال معلولان که بنابر ضوابط قانون است اجرایی کنند تا دچار مشکلات بیشتر نشوند./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره