اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 02:15

یکشنبه, 16 مهر 1402 ساعت 14:03
  • و

هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خراسان شمالی گفت: رسانه های معاند همواره قدرت اسراییل را به رخ جهانیان می کشاندند اما امروزه هیمنه این کشور توسط جبهه مقاومت در هم شکسته است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد در حاشیه همایش همایش شهرداران و فرمانداران خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشور ما به برکت خون شهدای دفاع مقدس و جانبازان در مسیر پیشرفت قرار دارد و این مسیر به قوت خود طی خواهد کرد.

وی افزود: زمانی که کشور ما برای تهیه یک اسلحه کلاشینکف معمولی متکی به خارج از کشور بود، اینک به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات نظامی دست یافته است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: رسانه های معاند همواره قدرت اسراییل را به رخ جهانیان می کشاندند و امروزه هیمنه این کشور توسط مسلمانان در هم شکسته و جایگاه ایران در عرصه بین المللی به خوبی نمایان شده است.

وی یادآور شد: مادامی که رژیم صهیونیستی، کودک کشی می کرد و جنایت علیه بشریت انجام می داد، هیچ کدام از کشورهای مدافع آن صدایشان شنیده نمی شد و به لطف خداوند و همراهی مردم این رژیم غاصب در زوال قرار دارد.

حسین نژاد با تاکید بر اجرای طرح های توسعه شهری گفت: طرح های توسعه شهری نقش موثری در تحقق چشم انداز توسعه اقتصادی، اجتماعی و دیگر عرصه ها ایفا می کند.

وی افزود: طرح جامع و طرح تفصیلی از جمله طرح های مهم در برنامه ریزی و مدیریت شهری است که باید بیشتر مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص افزایش طبقات ساختمانی در شهرهای استان نیز گفت: برای بلند مرتبه سازی در شهرها باید مطالعات جامع انجام شود و تنها مناطقی که قابلیت بلند مرتبه سازی دارند وارد این طرح شوند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 18 مهر 1402 ساعت 07:09
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره