اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 03:38

شنبه, 12 فروردين 1402 ساعت 09:07
  • .

پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی اعلام کرد که پیوند میان مردم ایران و ولایت گسستنی نیست و دشمن نمی تواند بر آن خدشه وارد کند.

به گزارش نسیم امروز، در پیام محمدرضا حسین نژاد به مناسبت ۱۲ فروردین ماه خطاب به مردم استان آمده است: روز 12 فروردین ماه ، روز جمهوری اسلامی روزی است که با اراده مردم و هدایت امام راحل و بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی رای «آری» دادند و امروز هم شاهد شکوفایی نظام بعنوان یک ابر قدرت نظامی در منطقه هستیم، ایرانی که همیشه حامی کشورهای یمن، فلسطین و سایر کشورهای مظلوم است.

در ادامه این پیام استاندار خراسان شمالی تاکید کرده است: ۱۲ فروردین ماه روز تجدید میثاق دوباره با امام و رهبری است و با این اتحاد و انسجام به تمام جهانیان نشان خواهیم داد که این پیوند گسستنی نیست.

دکتر حسین نژاد در ادامه این پیام آورده است: امروز با گذشت بیش از چهار دهه به تمام دشمنان ثابت کرده ایم که هیچ چیز نمی تواند خدشه ای بر این اتحاد مردم وارد کند و نقشه های آنان در ادامه مسیر این نظام مقدس تاثیری نخواهد داشت چون ریشه های این انقلاب محکم تر می شود .

استاندار خراسان شمالی با تبریک سالگرد استقرار جمهوری اسلامی به مردم ایران و خراسان شمالی اضافه کرد: امید است تا سال پیش‌رو توام با تعالی و پیشرفت برای ساختن ایرانی آباد در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید باشد.

گفتنی است: در 12 فروردین سال ۱۳۵۸ مردم با حضور در اولین همه پرسی و با رای بیش از 98 درصدی به نظام جمهوری اسلامی رأی آری دادند و این روز از سوی حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

آخرین ویرایش در شنبه, 12 فروردين 1402 ساعت 11:36
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره