اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 01:18

پنج شنبه, 17 فروردين 1402 ساعت 13:10
  • .

روز قدس روزه مبارزه با استکبار است/ فلسطین تنها نیست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: روز قدس نشانه قدرت نرم جمهوری اسلامی در برابر استکبار و زورگویان عالم است .

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان پیشانی استکبار در منطقه چالش های زیادی را در جهان اسلام ایجاد کرده و ایستادگی در برابر آن مقابله با تمام زورگویان عالم است.

وی افزود: مستکبران عالم قدرت خود را در این رژیم تجمیع کرده اند تا توطئه های گوناگون را از طریق صهیونیست ها علیه اسلام اجرا کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم مسلمان ایران در این روز جهانی به رژیم جنایتکار صهیونیست و مستکبران عالم می فهمانند که نه تنها فلسطین و سرزمین های اشغالی بلکه هیچ مظلومی در سطح جهان تنها نیست.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این راهپیمایی ها با حضور حماسی مردم بی تردید موجب ترس دوباره رژیم های مستکبر می شود و آنها را برای اجرای برنامه های شوم علیه اسلام ناامید خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت های نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی پیش از انقلاب اسلامی در حال پیشروی در منطقه و سرزمین های اشغالی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس از پیشروی این رژیم جنایتکار جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در واقع برگزاری راهپیمایی های باشکوه روز قدس، حضور حماسی مردم و شکل گیری جریان انتفاضه موجب شد که این رژیم کودک کش کرانه باختری را تحویل دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره