اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 05:21

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 10:58
  • .

نیروهای بیگانه برای ایجاد هرج‌ و مرج در عراق تلاش می‌کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک تحلیلگر مسائل سیاسی عراق با اشاره به برخی تحولات امنیتی اخیر در این کشور، گفت: نیروهای بیگانه از رهگذر ایجاد نا امنی در عراق تلاش می کنند تا مدت زمان بیشتری در این کشور باقی بمانند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از بغداد الیوم، «احمد عبدالساده» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق به برخی نا امنی‌های اخیر در این کشور و ترور فعالان مدنی در آنجا واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: این نیروهای بیگانه هستند که پشت پرده نا امنی‌های اخیر در عراق قرار دارند. البته مزدوران آنها نیز در ایجاد این نا امنی‌ها سهیم هستند.

عبدالساده در ادامه یادآور شد: هدف اصلی و اساسی نیروهای بیگانه از ایجاد نا امنی در عراق این است که بتوانند برای مدت زمان بیشتری در این کشور باقی بمانند. در واقع، آنها می‌خواهند حضور داعش در عراق را دستاویزی برای بقای خود در این کشور قرار دهند.

پیش از این، «بدر الزیادی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق گفته بود: ایالات متحده آمریکا به دنبال دور زدن مصوبه اخراج نیروهای نظامی از خاک عراق است. هدف اصلی و اساسی آمریکا از دور زدن مصوبه پارلمان عراق، باقی ماندن در خاک این کشور است. در واقع، آمریکایی‌ها قصد ندارند خاک عراق را ترک کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره