اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 23:31

پنج شنبه, 30 آذر 1402 ساعت 12:36
  • .

نخبگان برای ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات، یکی از رویدادهای سیاسی مهم در کشور است و نخبگان باید برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست کمیته اطلاع رسانی اظهار کرد: نخبگان، قشر تاثیرگذار جامعه هستند و این ظرفیت باید برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دشمن و رسانه های معاند در تلاش هستند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند اما مردم ولایتمدار ما همواره در صحنه بوده و بار دیگر حماسه خلق می کنند و حمایت از نظام اسلامی را به رخ جهان می کشانند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم مشارکت‌ و حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها بویژه نخبگان، معتمدان و افراد با نفوذ در این زمنیه استفاده کنیم تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور در استان باشیم.

وی افزود: افرادی هستند که البته تعدادشان کم است، تحت تاثیر رسانه های معاند قرار گرفته و در جامعه ناامیدی القا می کنند، در این باره باید نخبگان با ابزار نوشتار و گفتار، امیدآفرینی را در جامعه رواج دهند.

حسین نژاد، حضور مردم در صحنه را مهم ترین حمایت از نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور مردم، نمادی از پشتیبانی ملت از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است از این رو مردم با درک حساسیت این دوره از انتخابات، پای صندوق های رای حاضر می شوند و بار دیگر دشمن را ناامید می کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره