اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 08:10

چهارشنبه, 22 آذر 1402 ساعت 08:45
  • .

لزوم آگاهی بازرسان انتخابات به قانون

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت:‌بازرسان انتخابات باید آگاه به قانون باشند و تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این دوره از انتخابات بیندیشند.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در نشست هیات بازرسی انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: بازرسان انتخابات با قوانین آشنایی دارند اما از آنان می خواهیم که در این امر جدیت به خرج دهند.

وی افزود: تمامی هماهنگی های لازم برای اعضای بازرسی انتخابات استان انجام شده است و باید مرتب در جلسات حضوری و وبیناری شرکت کنند و در جریان تمامی امور قرار گیرند.

رییس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی گفت: هیات بازرسی، ماموریت ستاد تبلیغات انتخابات را نیز بر عهده دارند که اعضای بازرس شهرستان ها نیز در این فرایند دخالت داده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدیریت تبلیغات و ایجاد فضای مناسب برای تحقق اهداف بر عهده ستاد انتخابات است و باید آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش گفت: علاوه بر مسوولیت های ستاد انتخابات ما مسوولیت های دیگری نیز داریم که نباید در این خصوص کوتاهی کرد.

وی افزود:ضمن هماهنگی ها و بازرسی در شهرستان ها وظیفه برگزاری جلسه های مهم اقتصادی را نیز باید انجام داد چرا که رفع مشکلات و رفع گره های اقتصادی از اهداف دولت است.

فخرموحدی خاطرنشان کرد: مردم می توانند تخلفات انتخاباتی را به شماره تماس ۳۲۴۰۴۱۸۰ اطلاع و به شماره ۰۹۳۹۵۸۴۰۴۲۵ پیامک دهند.

گفتنی است: تاکنون ۹۰۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است.

پس از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی، صلاحیت ۱۴۰ نفر از داوطلبان در استان تایید شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره