اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 03:06

چهارشنبه, 19 مهر 1402 ساعت 19:53
  • .

انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان انتخاب شدند.

به گزارش نسیم امروز ، حسن ناهیدی در نشست خبری اظهار کرد: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: بر این اساس در استان ۲۰ هیات اجرای تشکیل شده است.

وی گفت: هیات های اجرایی انتخابات شامل هشت فر عضو اصلی(معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است که به ریاست فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش های مستقل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: بر این اساس ۱۶۰ نفر معتمد به عنوان عضو اصلی هیات اجرایی انتخاب شده اند.

وی درباه افزایش تعداد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم این استان پیشنهاد شده بود اما این امر مسکوت ماند و در این دوره از انتخابات مجلس شمار نمایندگان همان سه نفر است و یک نماینده هم میان فاروج و قوچان مشترک است.

ناهیدی درباره فراهم ساختن زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات گفت: آمادگی ها در این باره در استان وجود دارد و پیش از موعد، زیرساخت های پشتیبانی لازم برای این رویداد سیاسی آماده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم برگزاری پروشور انتخابات گفت: در این باره همه باید تلاش کنند تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

بر اساس این گزارش ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی از روز ۲۷ مهرماه تا سوم آبان به صورت الکترونیکی انجام می‌ شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:09
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره