اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 07:20

سه شنبه, 04 مهر 1402 ساعت 14:16
  • .

انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار کشور در برابر دشمنان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان و تقویت مردم سالاری در کشور است.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات از مهمترین رویدادهای سیاسی سالجاری است که برگزاری هر چه باشکوه تر آن موجب افزایش اقتدار کشور و خنثی سازی توطئه های دشمن خواهد شد.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نشان از تایید ارزش های اسلامی دارد و دشمنان را برای پیاده سازی اهداف شوم در کشور نا امید خواهد کرد.

ناهیدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور از اولویت های خراسان شمالی در سالجاری است، گفت: گرچه تمامی مشکلات انتخابات گذشته احصا و راه کارهایی برای رفع آن شده ارایه شده است با این وجود از تمامی فرمانداران در شهرستان ها می خواهیم که زیر ساخت های برگزاری انتخابات باشکوه را آماده کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تصریح کرد: در واقع مسوولان ستاد انتخابات باید تمامی تلاش خود را برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی به کار گیرند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در برگزاری انتخابات باشکوه گفت: اصحاب و دستگاه های اطلاع رسانی نیز باید مردم را نسبت به نقش انتخابات در کشور آگاه و آنها به حضور پرشور در این حماسه سیاسی فرا بخوانند.

ناهیدی افزود: از سوی دیگر رسانه ها برای امیدآفرینی در جامعه باید مطالبات اقشار مختلف جامعه را به مسوولان منتقل و پیگیری کنند.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:14
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره