اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 14:07

پنج شنبه, 24 اسفند 1402 ساعت 12:23
  • .

پرداخت تسهیلات 130 میلیارد ریالی صندوق توسعه کشاورزی شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان از پرداخت تسهیلات ۱۳۰ میلیارد ریال به ۷۰۰ نفر از اعضای این صندوق از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محسن ناصری اظهارکرد: این میزان تسهیلات شامل ۱۰۰ فقره تسهیلات ضروری و ۶۰۰ فقره تسهیلات در حوزه سرمایه در گردش بوده است.

وی افزود: تسهیلات سرمایه در گردش با کارمزد چهار درصد و برای تامین نهاده‌های مورد نیاز از جمله ذرت، جو، کود شیمیایی، کنجاله سویا و انواع بذور گندم بوده که در مواقع اضطراری و به منظور پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزی پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان عنوان کرد: تسهیلات ضروری نیز با کارمزد ۱۸ درصد و مدت زمان باز پرداخت چهار ماهه به متقاضیان بخش های طیور، شیلات، زراعت و دام شیروان پرداخت شده است.

ناصری در خصوص تسهیلات ضروری نیز گفت: پرداخت تسهیلات با تصویب جهاد کشاورزی و نیز هیات مدیره صندوق شیروان با توجه به شرایط جوی در سال جاری و بروز پدیده خشکسالی توانسته نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: تسهیلات صندوق با هدف حمایت از توسعه بخش کشاورزی و رفع موانع تولید پرداخت می شود.

ناصری با بیان اینکه صندوق این شهرستان از لحاظ عملکرد رتبه نخست خراسان شمالی را دارد، گفت: مجموع کل سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان ۱۰۵ میلیارد ریال است که سرمایه آن نسبت به سال گذشته پنج میلیارد ریال افزایش داشته است.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان آبان ماه ۹۳ با سرمایه اولیه ۱۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تشکیل شد که اکنون تعداد کل سهامداران حقیقی و حقوقی آن یکهزار و ۱۰۰ نفر هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره