اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 07:53

دوشنبه, 14 اسفند 1402 ساعت 10:00
  • .

۱۵ پروژه مولدسازی در خراسان شمالی مصوب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: ۱۵ پروژه مولدسازی استان امروز (دوشنبه) در نشست کمیته پایش مولدسازی با حضور معاون اجرایی رییس جمهور مصوب شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمد رحمانی در این باره اظهار کرد: ۲۰ پروژه مولدسازی مربوط به ۱۰ دستگاه اجرایی استان در این نشست مطرح شد که ۱۵ فقره مصوب و پنج پروژه برای بررسی بیشتر به کمیته استانی ارجاع شد.

وی افزود: پروژه های مولد سازی مطرح شده در این نشست مربوط به دانشگاه بجنورد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل انتقال خون است که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود و سایر پروژه ها در قالب بسته های رونق خواهد بود.

رحمانی گفت: مولدسازی پروژه های آموزش و پرورش به ارزش ۷۱ میلیارد ریال، پروژه های اداره کل زندان ها به ارزش ۴۰ میلیارد ریال، پردیس دانشگاه علوم پزشکی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و سایر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی به ارزش ۲۵۵ میلیارد ریال از جمله پروژه های مولد سازی مصوب شده در نشست کمیته پایش مولد سازی است.

وی با بیان اینکه ۶۸ ملک و طرح نیمه تمام در استان شناسایی شده که در مرحله صدور مجوز برای فروش یا مولد سازی است، خاطرنشان کرد: منابع حاصل از فروش اموال دولتی در تکمیل طرح های نیمه تمام استان صرف می شود.

گفتنی است: افزایش ثروت ملی، تحقق اصلاح ساختار بودجه و کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی، افزایش عرضه زمین، ملک، ساختمان در اقتصاد و تعدیل قیمت ها، کاهش دارایی منجمد دولت به نفع پویایی اقتصاد، بهره وری و کارایی بیشتر از دارایی‌های ثابت دولت، افزایش نقدینگی شرکت‌ها و تامین غیر تورمی کسری بودجه و گسترش مالکیت مردم بویژه اقشار کم درآمد از این دارایی ها را بخشی از اهداف مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت است.ن

شست کمیته پایش مولد سازی با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برای بررسی پیشنهادات خراسان شمالی در خصوص مولد سازی دارایی های دولت در محل ساختمان معاونت اجرایی ریاست جمهوری با حضور استاندار خراسان شمالی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی برگزار شد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 16 اسفند 1402 ساعت 14:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره