اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:31

شنبه, 11 شهریور 1402 ساعت 10:16
  • .

تاکید استاندار خراسان‌شمالی بر پیگیر مصوبات سفر رییس جمهور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به طور جدی مصوبات سفر رییس جمهور را پیگیری کنند تا با جذب اعتبارات روند محرومیت زدایی استان شتاب گیرد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: اعتبارات قابل توجهی در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد اما لازمه تحقق آن پیگیری جدی مدیران دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: مدیران باید پیگیر اجرایی شدن این مصوبات باشند و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفته نمی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اعلام آخرین اقدامات دستگاه های اجرایی برای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری، خاطرنشان کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور باید به صورت همزمان در سه بخش تعهدات استانی، وزارت خانه ها و سازمان برنامه و بودجه انجام شود.

وی با اشاره به نقش اشتغال و کارآفرینی در توسعه روستاها، گفت: روستاها کانون تولید هستند که متناسب با نیازها می توان به ایجاد صنایع و خدمات مرتبط با اقتصاد روستا برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولیدی آنها استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: در این راستا اشتغال روستایی با بهره گرفتن از ظرفیت های بومی و محلی در کنار توجه به زیرساخت های رفاهی روستاها توسط دولت مورد توجه قرار گرفته است.

حسین نژاد تصریح کرد: بی تردید اجرای موفق طرح‌های پایدار اشتغال روستایی موجب کاهش مهاجرت به شهرها، ماندگاری ساکنان روستا و حل معضل بیکاری در مناطق روستایی و عشایری می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره