اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 16:59

چهارشنبه, 17 خرداد 1402 ساعت 15:09
  • .

فعالیت واحدهای تولیدی نباید معطل سختگیری دستگاه‌ها شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت و توسعه واحدهای تولیدی استان نباید به علت سختگیری دستگاه ها معطل بماند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه های متولی باید درصدد حفظ واحدهای صنعتی و صنایع استان باشند و نباید صنایع با مشکلات کوچک به تعطیلی کشیده و یا طرح توسعه آنها معطل شود.

وی افزود: از سوی دیگر احیای واحدهای صنعتی راکد و کمک به تولید از رویکردهای دولت سیزدهم است که به طور جدی این امر دنبال می شود.

حسین نژاد با تاکید بر شناسایی مشکلات نواحی صنعتی خراسان شمالی، گفت: تمامی مشکلات زیر ساختی نواحی صنعتی همچون برق و یا آب باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی برطرف شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: داشتن نقشه راه و برنامه زمان بندی شده برای حل مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران الزامی است.

حسین نژاد با بیان اینکه شرایط کارخانه "قند شیروان" روبه بهبودی است، گفت: وقتی مشکلی برای واحدی ایجاد می شود باید همه دستگاه های متولی پاسخگو باشند تا در سریع ترین زمان ممکن مساله آن رفع شود.

وی یادآور شد: حل مشکل راه دسترسی واحد "کیمیا داران نوین" نیز با توجه به اهمیت این طرح در دستورکار قرار دارد.

خراسان شمالی دارای ۹ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

در نواحی و شهرک های صنعتی این استان ۳۲۷ واحد صنعتی جواز بهره برداری دارند که میزان اشتغالزایی آن ها چهار هزار و ۹۱۱ نفر و میزان سرمایه گذاری در این واحد ها نیز هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال است.

مقام معظم رهبری در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره