اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 10:25

پنج شنبه, 21 ارديبهشت 1402 ساعت 19:56
  • .

لزوم اجرای ایده های اقتصادی متناسب با ظرفیت های استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت : زمانی می توانیم به اجرای طرح ها و عملیاتی شدن آن کمک کنیم که ایده ها متناسب با ظرفیت استان نهادینه شود.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در نشست با کارآفرینان ایثارگر استان پیگیری مستمر تولید کنندگان را شرط مهم در تحقق و اجرایی شدن ایده ها دانست و افزود: تنها تصویب مصوبات کافی نیست در صورت عدم نتیجه، موضوع نباید به حال خود رها شود .

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حل مشکلات واحد‌های تولیدی دارای پروانه بهره برداری در دستور کار است ، خاطرنشان کرد: در استان خراسان شمالی علاوه بر این موضوع مشکلات واحد‌های بدون پروانه هم در دستور کار است چیزی که فراتر از دستور العمل هاست زیرا هدف اصلی ما کمک به عملیاتی کردن طرح ها در حوزه های مختلف اقتصادی است .

وی اظهار داشت : کمک مدیران متولی دستگاه های اجرایی برای اجرای ایده های نوین می تواند در تسریع توسعه اقتصادی بسیار موثر قلمداد شود .

در ابتدای این نشست ۶ نفر از کارآفرینان ایثارگر در حوزه های مختلف از جمله مجتمع نان صنعتی ، استیجاری بودن مکان فعالیت ، پرورش ماهی قزل آلای سفید ، کاشت و توسعه مزرعه گل محمدی ، تولید کننده درب و پنجره و بسته بندی به بیان چالش های کار خود پرداختند که عمده مطالبات آنها درخواست تسهیلات و همراهی بانک ها در این خصوص بود .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره