اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 00:59

سه شنبه, 08 فروردين 1402 ساعت 12:04
  • .

گوشت مرغ تنظیم بازار در خراسان‌شمالی به اندازه کافی توزیع می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: گوشت مرغ تنظیم بازار در خراسان‌شمالی به اندازه کافی توزیع می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، محمد هندآبادی اظهار کرد: در ایام نوروز امسال روزانه ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد تنطیم بازار در بازار استان توزیع می شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: قیمت مرغ منجمد به ازای هر یک کیلوگرم در بازار ۴۳ هزار تومان و مرغ گرم نیز ۶۵ هزار تومان است که قیمت آن در روزهای نوروزی تغییری نکرده است.

وی تصریح کرد: توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح فروشگاه های این استان هیچ محدودیتی وجود ندارد و به هر میزانی که نیاز باشد در بازار عرضه می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: اینک قیمت گوشت قرمز گرم نیز به صورت مخلوط ۳۵۹ هزار تومان به ازای هر یک کیلوگرم و قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد نیز بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان در بازار متغییر است.

وی گفت: نظارت بر بازار و به خصوص از سطح رستوران‌ها مبنی بر جلوگیری در استفاده از گوشت قرمز منجمد به صورت مستمر و با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات انجام می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: ۵۶۳ تن گوشت قرمز منجمد در سه ماهه پایانی سال گذشته در این استان توزیع و نوسانات شب عید امسال کنترل شد.

هندآبادی یادآور شد: در مجموع ۲۰۵ تُن گوشت قرمز منجمد در اسفندماه سال گذشته، ۲۳۲ تُن در بهمن ماه و ۱۲۶ تُن در دیماه توزیع شد.

خراسان شمالی یکی از قطب های دامداری و دامپروری کشور است و در زنجیره تولید و ارزش در بخش دام سبک و طیور رتبه نهم کشور را دارد.

در این استان ۲ میلیون و ۳۶ هزار راس دام سبک، ۲ هزار ۳۵۰ نفر شتر، ۸۴ هزار و ۲۳۰ راس دام سنگین و در مجموع حدود سه میلیون واحد دامی در استان نگهداری و پرورش داده می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره