اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 16:43

جمعه, 26 دی 1399 ساعت 12:33
  • .

AFC به دنبال راه جایگزین؛

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بسته شدن مرزهای کویت علت لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

خبرنگار فوتسال ژاپن هم لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را تایید و علت آنرا بسته شدن مرزهای کویت عنوان کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل ازخبرگزاری مهر، روز گذشته بود که یکی از رسانه‌های کویت اعلام کرد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود به میزبانی این کشور برگزار شود، لغو شده است.

هرچند اکثر کشورهای آسیایی هنوز در جریان این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفته‌اند، اما «استیو هریس» خبرنگار فوتسال ژاپن هم خبر لغو این رقابت‌ها را تایید کرد.

هریس با انتشار پیامی اعلام کرد: «منابع قابل اعتماد تایید کردند که مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا به دلیل اینکه کویت مرزهای خود را بسته است، لغو شده. AFC از روش‌های دیگری برای تعیین پنج تیم آسیایی برای حضور در لیتوانی (در صورت برگزاری جام جهانی) استفاده می‌کند. اعلام رسمی به زودی انجام می‌شود.»

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود اسفند ۱۳۹۸ به میزبانی ترکمنستان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، ترکمنستان از میزبانی انصراف داد. سپس بعد از چند بار تعویق این رقابت‌ها، مقرر شد کشور کویت در فروردین ۱۴۰۰ این بازی‌ها را که در حکم تعیین سهمیه قاره آسیا برای جام جهانی فوتسال بود را میزبانی کند.

باوجود تلاش فدراسیون فوتبال کویت، مقامات این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و هزینه‌های بالای انجام پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی رضایت ندادند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا را به سمت لغو قطعی این مسابقات بکشانند.

در حال حاضر کنفدراسیون آسیا به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد در صورت رسمی شدن، حضور تیم‌های فوتسال ژاپن، ایران و تایلند به دلیل افتخارات و سوابقشان در جام جهانی قطعی باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره