اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 13:14

یکشنبه, 07 دی 1399 ساعت 11:39
  • .

دروازه‌بان فرانسوی آنتورپ: از بازی کردن بیرانوند تعجب کردم/ واکنش ایرانی‌ها خنده‌دار بود!

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دروازه بان فرانسوی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با اشاره به قرار گرفتن علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم برای دو بازی، گفت: ایرانی‌ها حتی برای همسر من هم پیام اعتراضی فرستادند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک که چند ماه در این تیم نیمکت نشین بود، در بازی با تاتنهام انگلیس (لیگ اروپا) و کلاب بروژ (لیگ بلژیک) فرصت بازی پیدا کرد اما بعد از بازی با بروژ، با اظهارات عجیب «ایوان لکو» سرمربی آنتورپ دوباره نیمکت نشین شد.

رقیب بیرانوند در آنتورپ «ژان بوتز» فرانسوی است که در تازه‌ترین مصاحبه خود، ضمن اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته‌های گذشته تاکید کرد می دانسته که روزی جایگاهش را در آنتورپ از بیرانوند پس می‌گیرد.

بوتز ۲۵ ساله در گفتگو با سایت «nieuwsblad» بلژیک درباره اشتباهش در بازی با خنک که باعث نیمکت نشینی او در بازی با تاتنهام شد، گفت: همه چیز با آن پاس برگشتی در آن بازی شروع شد. من همیشه سعی می‌کنم زیبا بازی کنم اما مواقعی پیش می‌آید که باید توپ را دور کنم. همانطور که در بازی با واسلند بورن آن‌را انجام دادم بخصوص وقتی که بازیکنی مثل "امبوکانی" را در جلو داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر بخواهم همه توپ‌ها را به سمت امبوکانی بزنم (پاس بلند بدهم) مطمئناً مثل الان بازی نخواهیم کرد و کل تاکتیک سرمربی خراب می‌شود. روش ما در فوتبال گاهی اوقات ترکیب‌های خارق العاده ای ایجاد می‌کند. به همین خاطر توانستیم تاتنهام را در خانه خودمان غافلگیر کنیم.

«آیا آن پاس بد مقابل خنک که باعث شد ۳-۱ بازنده شوید، بزرگترین ناامیدی شما در این فصل بود؟» بوتز در پاسخ به این سئوال گفت: خیر. این اشتباه یکی از اشتباهات فوتبال است. بزرگترین ناامیدی من در بازی با تاتنهام و کلاب بروژ بود (زمانی که بیرانوند درون دروازه آنتورپ بود). فکر می‌کنم لیاقت بازی را داشتم. من در بازی با خنک اشتباه کردم؛ بسیار خب اما تا آن زمان اشتباهی نداشتم و مربی هم راضی بود. برای همین دلیل تغییر را درک نکردم.

بوتز درباره اینکه سرمربی آنتورپ بعد از بازی با تاتنهام گفته بود که «بوتز به استراحت جسمی و روحی نیاز داشت» تاکید کرد: به هر حال من چنین احساسی نداشتم اما مربی تجربه بیشتری دارد و شاید ایده متفاوتی داشته باشد. من این انتخاب را پذیرفتم. این فقط اشتیاق و انگیزه مرا برای بازگشت به مسیر قبل افزایش داد.

به گزارش نسیم امروز، ایوان لکو سرمربی آنتورپ بعد از بازی با تاتنهام از احتمال بازی کردن دوباره بوتز صحبت کرده بود. این سایت بلژیکی با اشاره به این صحبت‌ها، از بوتز سئوال کرده است که چرا با وجود این گفته ایوان لکو، بازهم بیرانوند در بازی با کلاب بروژ درون دروازه قرار گرفت.

دروازه بان فرانسوی آنتورپ در پاسخ گفت: این برای من هم سورپرایز و شگفتی بود. او برای من روشن کرد که بعد از عملکرد خوبش در لندن می‌خواهد علی (بیرانوند) را در سطح لیگ هم ببیند. این فوتبال است. فراز و نشیب به تناوب وجود دارد. می‌دانستم که روزی جای خودم را پس می‌گیرم.

بوتز درباره اینکه بازگشتش به درون دروازه آنتورپ خیلی سریع و بعد از بازی با کلاب بروژ رخ داد گفت: من در وهله اول با علی همدلی کردم. برای او وضعیت مشخص نبود که آیا دروازه بان شماره یک سرمربی است اما بعد از آن مسابقه این‌طور نبود. من چنین چیزی را در تیم موسکرون تجربه کرده بودم وقتی که مربی مجبور بود بین لوگان بیلی، اولیویه ورنر و من یکی را انتخاب کند. اما از طرف دیگر من به عنوان دروازه بان باید کمی خودخواه باشم.

دروازه بان آنتورپ درباره دشواری بازگشتش به دروازه این تیم بعد از نیمکت نشین شدن بیرانوند گفت: این یک مسئله ذهنی است. مسلماً من بیش از گذشته خودم را زیر سئوال می برم. شما باید ثابت قدم باشید و آنچه که پشت سرتان است رها کنید. اعتماد به نفس من بیشتر از قبل شده است. اتفاقات ماه دسامبر را مرحله‌ای از کارم می دانم که باعث قوی‌تر شدن من می‌شود. در بازی با زولته وارخم کمی نامطمئن بودم اما در بازی با واسلند دوباره از نو شروع کردم و احساس خوبی به خودم دارم.

سئوال پایانی از رقیب علیرضا بیرانوند در آنتورپ درباره اعتراض هواداران ایرانی به وی بابت بازی کردن است. بوتز در پاسخ به این سئوال گفت: در اینستاگرام گریزی از حملات نبود (باخنده). این خنده دار و سرگرم کننده بود که بعضی از ایرانی‌ها بابت واکنش هموطنان خود عذرخواهی می‌کردند. حتی "ماریون" همسرم نیز پیام‌هایی دریافت کرده است (از سوی ایرانی‌ها). او بیش از من نگران این واکنش‌ها بود. در فوتبال شما همیشه طرفداران و مخالفانی خواهید داشت. علی (بیرانوند) جایگاه فوق العاده ای در ایران دارد. البته که آنها می‌خواهند بازی قهرمان خود را ببینند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره