اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:38

سه شنبه, 29 اسفند 1402 ساعت 11:09

مشارکت قرارگاه امام حسن(ع) در ساخت 1161 واحد مسکونی شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرماندار شهرستان شیروان گفت : قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در ساخت و تعمیر یکهزار و ۱۶۱ واحد مسکونی محرومان در سال جاری مشارکت کرد.

به گزارش نسیم امروز، دولت اسماعیل زاده در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شیروان که با حضور سردار "مجیدرضا حسن زاده" جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شمال شرق کشور انجام شد اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با مساحتی بالغ بر ۲۵ هکتار با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی در حال احداث است.

وی تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده ۵۰ درصد این واحدها به دهک‌های یک و ۲ و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران و ۵۰ درصد به افراد عادی اختصاص یافته است.

فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های نظام بحث مسکن است و باتوجه به بازدیدی که امروز از این پروژه انجام شد پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و حجم خاک برداری زیادی در این پروژه انجام شده است.

وی عنوان کرد: جاهایی که نیاز است ما کمک خواهیم کرد و معماری ایرانی اسلامی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن از اولویت‌های ماست.

گفتنی است:۳۰۶ واحد مسکن دولتی در شهرستان شیروان در حال ساخت است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

از این تعداد؛ ۱۴۴ واحد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۴۸ واحد پروژه برکت شیروان، ۶۰ واحد نانوایان و ۵۴ واحد مربوط به مهر اتحاد است.

وام ساخت مسکن های مهر در دست اجرا برای هر متقاضی سه میلیارد ریال با کارمزد ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است که اتمام طرح ها بستگی به تخصیص اعتبارات دارد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره