اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 23:36

پنج شنبه, 27 مهر 1402 ساعت 11:48

کاهش حوادث ناشی از کار در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۸۸ مورد حادثه ناشی از کار در این استان اتفاق افتاد که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش نسیم امروز، داود رنجبر اظهار کرد: نیمه نخست سال گذشته ۷۷ مورد حوادث ناشی از کار در استان ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار حادثه های کار در کارگاه های استان در این مدت مربوط به شهرستان بجنورد است که ۵۶ درصد کل حادثه ها را به خود اختصاص داده است و این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش دارد.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهرستان های فاروج ،راز و جرگلان و مانه و سملقان هم کمترین میزان حادثه های کار دارند.

انجام سه هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی

رنجبر در ادامه گفت: یکهزار و ۱۷۰ مورد بازرسی مربوط به گارگاه های پرخطر استان است و در این مدت ۱۴۹ مورد بازرسی از کارگاه های پرخطر صنعت نفت گاز و پتروشیمی، ۱۳۱ مورد بازرسی از کارگاه پرخطر معدن و ۷۳۷ مورد بازرسی از کارگاه های صنعت ساختمان استان انجام شد.

وی با اشاره به لزوم آموزش ایمنی در کارگاه های استان گفت: برای ارتقای ایمنی در محیط کار و نیز جلوگیری از وقوع حادثه های ناشی از کار، دوره های آموزشی برای کارفرمایان و کارگران کارگاه های مختلف برگزار می شود.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیمه نخست امسال آموزش ایمنی به میزان ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت در قالب ۳۰ دوره آموزشی برگزار شد که ۶۰۰ نفر در آن حضور یافتند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره