اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 10:34

دوشنبه, 11 دی 1402 ساعت 16:21
  • .

در آستانه میلاد حضرت زهرا؛ 2 زندانی زن در خراسان‌شمالی آزاد شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی از آزادی ۲ زن زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با مشارکت نیکوکاران خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمد اسماعیل حاتمی اظهار کرد: میزان بدهی این زندانیان ۴۵۰ میلیون ریال بوده است که با کمک خیران از بند رهایی یافتند.

وی افزود: اینک ۲ زن دیگر با جرایم مالی غیرعمد در زندان های این استان تحمل حبس می کنند که آزادی آنها نیازمند مشارکت بیشتر نیکوکاران است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت: نیکوکاران این استان در ۹ ماهه سال جاری ۱۷۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد کردند که از این تعداد ۱۶۶ نفر مرد و ۶ نفر زن بودند.

حاتمی اظهار کرد: این زندانیان ۹۰۰ میلیارد ریال بدهی داشتند که به دلیل ناتوانی در پرداخت آن در زندان ها تحمل حبس می کردند.

وی افزود: ستاد دیه استان با کمک خیران ۷۲ میلیارد ریال برای آزادی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد کمک کردند که مابقی بدهی نیز با آورده زندانی، پذیرش اعسار، دریافت وام و بخش زیادی گذشت شکات تامین شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان‌شمالی میزان گذشت شکات برای آزادی این تعداد زندانی را ۴۲۵ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: گذشت شکات کمک بسیاری شایانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مابقی بدهی ۳۶۰ میلیارد ریال اعسار، ۲۵ میلیارد ریال آورده زندانیان و بیش از ۱۷ میلیارد ریال نیز پرداخت وام به آنان بوده است.

گفتنی است: تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره