اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 09:49

شنبه, 22 مهر 1402 ساعت 09:16
  • .

حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را تکلیف همه مسلمانان دانست.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده در گردهمایی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای(حفظه الله) بجنورد در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، این رژیم غاصب و سفاک را فرزند شوم و نامشروع و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)غده سرطانی در دل سرزمین های اشغالی توصیف و اظهار کرد: در قضیه فلسطین سه جریان استکباری و استعماری،خیانت و سازش و انتفاضه و مقاومت و ایستادگی در قضیه فلسطین وجود دارد که هر یک به فراخور ماهیت خود و به مقتضای شرایط در این خصوص موضع گیری می کنند.

وی در خصوص نقش جریانات یاد شده در شکل گیری حوادث و رویدادهای مرتبط با فلسطین تصریح کرد: استکبار جهانی این فرزند نامشروع را در دل سرزمین های اسلمی به دنیا آورد و تا به امروز نیز از او حمایت می کنند که در رأس این جریان آمریکا و اسرائیل قرار دارد.

وی با اشاره به نقش جریان خیانت و سازش در موضوع فلسطین خاطرنشان کرد: این جریان مانند خنجری از پشت به ملت فلسطین ضربات سهمگینی وارد ساخت و و در رأس آن کشورهای اسلامی مانند عربستان و... قرار دارند که موجودیت خود را به همین جنگ ها و ظلم ها وابسته می دانند.

براتی زاده جریان مقاومت و انتفاضه را راه حل واقعی موضوع فلسطین تا زمان پیروزی نهایی معرفی و اظهار کرد: زمانی که ملت مظلوم فلسطین از صلح ناامید شدند تصمیم گرفتند روی پای خودشان بایستند که تا به امروز گروه هایی از جمله حماس میدان دار این عرصه هستند و کشورهای اسلامی باید مانند ایران بیش از پیش از این جریان حمایت کنند تا پیروزی نهایی هر چه سریعتر رقم بخورد.

مقام عالی قضایی استان گفت: مادر قضیه فلسطین با سه اسلام 1. لیبرالی و امریکایی 2. ارتجاعی و وهابی 3. محمدی و انقلابی مواجه هستیم که مورد سوم به عقلانیت، عدالت و معنویت توجه ویژه ای دارد و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تکلیف خود می داند.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان محور اصلی مقاومت همواره از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت میکند و تلاش های آمریکا و اسرائیل که برای نیل به مقاصد شوم خود تلاش می کنند فرهنگ و هویت و اتحاد کشورهای اسلامی را از بین ببرند؛ نقش بر آب خواهد کرد.

وی گفت: این غده سرطانی باید از بین برود و هر مسلمانی نیز مکلف است از فلسطین حمایت کند و آیات قرآنی هم آنرا تأیید می کند و از طرف دیگر منافع ملی و انسانی ما اقتضاء میکند که از آرمان فلسطین دفاع کنیم.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد:در دفاع از آرمان فلسطین باید بیانات رهبر فرزانه انقلاب را فصل الخطاب گوش قرار داد و همانگونه که معظم له فرموده اند؛ این عملیات جوانان شجاع فلسطینی بازخورد عملکرد خود صهیونیست های غاصب است و سرانجام پیروزی و نصرت نهایی از آن انتفاضه خواهد بود چراکه خداوند متعال در آیه 249 سوره بقره وعده داده است: «چه بسا گروه اندکی به اذن خداوند بر گروه بزرگی پیروز شدند و همانا خداوند با صابران است.»

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره