اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 13:06

پنج شنبه, 01 دی 1401 ساعت 11:45
  • .

بررسی مشکلات یک مجموعه کشاورزی و پرورش ماهی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جریان بازدید میدانی به بررسی مشکلات یک مجموعه کشاورزی و پرورش ماهی پرداخت.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده ضمن بازدید از یک مجموعه کشاورزی و پرورش ماهی واقع در کیلومتر 30 محور بجنورد-مانه و سملقان، از بررسی مسائل و مشکلات تولید کننده و تداوم روند تلاش ها و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه خبر داد.

وی در این دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مدیر این مجموعه تولیدی، بر ضرورت حمایت جدی و همه جانبه دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی تأکید کرد.

براتی زاده تصریح کرد:مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چندین سال است که به کرات با تداعی کلیدواژه های تولید، سرمایه گذاری و خودباوری و نامگذاری هر سال تحت عناوین شعارهایی که دلالت بر اهمیت این امور دارد، اهتمام جدی مسؤولین را در قبال اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در اذهان متبادر و معطوف می نماید.

مقام عالی قضایی استان خاطرنشان کرد:واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ همچون قطعات پازلی هستند که وقتی فعال باشند، قطعاً در کنار همدیگر صحنه های نبرد اقتصادی را به نفع منافع ملی تغییر می دهد لذا به نظر می رسد حمایت از تولیدکنندگان در حقیقت تقویت نظام اقتصادی کشور و کاهش وابستگی به واردات محصولات خارجی را در پی خواهد داشت.

حجت الإسلام و المسلمین براتی زاده ادامه داد: دستگاه قضایی به میزان سهمی که در حمایت از تولید و تحقق بایسته های شعار سال دارد، در مدار قانون و به صورت تمام قد از تولیدکنندگان حمایت می کند.

گفتنی است بنا به گفته مصور، مدیر و کارآفرین فعال در این واحد تولیدی، این مجموعه با موانع و مشکلات مرتبط با عملکرد برخی از دستگاه های اجرایی در حوزه صدور مجوز جهت توسعه دامنه فعالیت ها در زمینه کشاورزی مواجه است که در این دیدار ابعاد مختلف این موضوع مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در پایان مقرر شد مراتب از طریق مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه پیگیری شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره