اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 22:06

شنبه, 06 آبان 1402 ساعت 10:37
  • .

پدافند غیرعامل گامی برای کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های استان باید برای کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدها نسبت به پدافند غیرعامل حساس باشند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در همایش آموزشی، پژوهشی، برنامه ریزی، آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل اظهار کرد: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل فرصتی است تا تهدیدهای احتمالی مورد بررسی قرار گرفته و مدیران نسبت به این امر حساسیت بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمهیدات و اقدامات برای مقابله با مخاطرات طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد افزود: پدافند غیرعامل به معنای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده برای کاهش آسیب پذیری در مواقع بحرانی و نیز افزایش پایداری در برابر تهدیدها است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: پدافند غیر عامل نقش بسیار تاثیرگذار در حفاظت از جان انسان ها و مصون سازی زیر ساخت‌ ها در بخش دولتی و خصوی دارد.

وی گفت: اکنون گستره پدافند غیرعامل بسیار گسترده شده و در استان هم در این باره اقدامات و برنامه های مختلف در دست انجام است.

شماری از رابطان برتر پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی استان و نویسنده مقاله برتر فراخوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این همایش تجلیل شدند.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است این روز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره