اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 03:11

سه شنبه, 08 اسفند 1402 ساعت 11:20

افزایش 80 درصدی بودجه شهرداری بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری مرکز استان و سازمان های تابعه در سال آتی ۸۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش نسیم امروز، یوسف مغروری اظهار کرد: پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۵ درصد از بودجه مربوط به هزینه های جاری و ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۵ درصد بودجه در هزینه های عمرانی تنظیم شد.

وی افزود: در بخش منابع و ردیف های درآمدی، حدود ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۳ از محل درآمدهای عمومی، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل فروش دارایی‌های سرمایه ای و ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل دارایی های مالی تامین می شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد خاطرنشان کرد: ۳۲۰ میلیارد ریال به حوزه کالبدی و شهرسازی، سه هزار میلیارد ریال به حوزه محیط زیست و خدمات شهری، ۱۷۰ میلیارد ریال به بخش ایمنی و بحران، پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به بخش حمل و نقل و ترافیک و ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش خدمات مدیریت اختصاص یافته است.

به گفته وی؛ همچنین ۴۳۰ میلیارد ریال به حوزه فرهنگی و اجتماعی و ۳۳۰ میلیارد ریال برای پرداخت بدهی های سنواتی قطعی شده اختصاص خواهد یافت.

مغروری افزود: چهار پروژه شاخص در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است که شامل پروژه های راه اندازی شهربازی بجنورد، احداث پارکینگ طبقاتی، راه اندازی پارک شهر بازی در بابا امان و احداث تقاطع غیر هم‌سطح در میدان خرمشهر است.

مغروری، بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در سال ۱۴۰۳ را ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره