اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:51

پنج شنبه, 02 تیر 1401 ساعت 21:43
  • .

مطالبات استاندار خراسان شمالی از رییس جمهور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور و اعضای هیأت دولت خواستار پیگیری مطالبات مردم استان در حوزه های مختلف شد .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در این جلسه با تاکید بر اینکه این استان دارای ظرفیت های بالقوه و فراوان در حوزه های کشاورزی ،دامپروری، صنعت و گردشگری است، افزود : انتظار مردم خراسان شمالی از این سفر با برکت تحقق این مطالبات است .

وی به بخشی از مطالبات مردم خراسان شمالی اشاره کرد و تصریح کرد: نامناسب بودن الگوی بارشی و خشکسالی های پی در پی و چالش بحران آب ، تامین اعتبار برای روستاهای دارای بحران آب، کمک به طرح های تولیدی و کشاورزی و اشتغال، تامین اعتبار جهت توسعه زیرساخت های گردشگری و تقویت زیر ساخت ها، تسریع در اجرایی شدن راه آهن گرگان ، بجنورد ، مشهد ، احداث و تکمیل باند دوم محور گلستان به بجنورد، تاکید بر اجرای طرح های جانبی واحد‌های پایین دستی صنایع ، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های دانشگاهی و آموزشی ، استقرار برخی ادارات در شهرستان های گرمه و جاجرم و تقویت معادن به ویژه معدن آلبلاغ اسفراین و الزام به انجام تعهدات شرکت ایمیدرو از مهم ترین مطالبات مردم استان است.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان حوزه گردشگری نیز گفت : پیشینه تاریخی ، واقع شدن استان در قطب گردشگری ، وجود مناطق حفاظت شده ، میراث ملموس ثبت شده موجب شده تا استان جایگاه مناسبی را در بخش گردشگری داشته باشد که امیدواریم با تصویب مصوبات این حوزه شاهد معرفی استان در سطح کشور باشیم .

حسین نژاد بزرگترین سرمایه اجتماعی استان را مردم دانست و گفت : حضور مردم در حرکت های انقلابی ، دفاع مقدس و حضور پرشور و با مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده این امر است که مردم لیاقت تحقق مطالبات و خواسته های به حق خود را دارند.

آخرین ویرایش در شنبه, 04 تیر 1401 ساعت 09:43
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره