اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 13:19

دوشنبه, 31 خرداد 1400 ساعت 12:38
  • .

افتتاح حوزه علمیه آیت الله خامنه ای در استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از افتتاح و به بهره برداری رسیدن حوزه علمیه آیت الله خامنه ای استان تا نیمه مرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی صبح امروز ضمن بازدید از پروژه حوزه علمیه آیت الله خامنه ای استان در نشستی با حضور مدیران متولی گفت: ضرورت پروژه های مهمی همچون حوزه علمیه باید بیش از پیش برای تمام مدیران آشکار باشد. به گزارش روابط عمومیو امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی

وی افزود: پروژه احداث حوزه علمیه آیت الله خامنه ای یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان بود که نباید شاهد تعلل یک دهه ای در افتتاح این پروژه ضروری می‌شدیم.

وی با بیان اینکه با افتتاح به موقع پروژه های ضروری مردم نیز سریع تر از منافع آن منتفع می شوند، گفت :پروژه های ضروری باید در زمان مشخص خود به سرانجام برسد و‌تعلل در چنین پروژه های ضروری جایز نیست.

شجاعی به اهمیت سرمایه ای چون جوانان و ماندگاری آنان در استان اشاره و تصریح کرد: تمام داشته های استان به لحاظ زیر ساختی باید برای نسل جوان که دنبال تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستند فراهم شود.

وی بر فراهم شدن تجهیزات ، زیر ساخت و‌حضور اساتید در حوزه علمیه آیت الله خامنه ای استان تاکید کرد. در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان نیز دکتر شجاعی را فردی جهادی و انقلابی دانست و گفت:موانع تمام پروژه های مهم استان با حضور استاندار حل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: با افتتاح پروژه حوزه علمیه آیت الله خامنه ای استان شاهد حضور طلاب با سطوح عالی خواهیم بود بنابراین ضرورت احداث این پروژه بیش از پیش احساس می شود.

گفتنی است در این نشست علاوه بر رفع موانع پروژه حوزه علمیه در خصوص تامین مسکن برای طلاب استان نیز دستورات لازم صادر شد.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 خرداد 1400 ساعت 12:38
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره