اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 14:25

پنج شنبه, 03 شهریور 1401 ساعت 14:32
  • .

عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل صبر ، وفاداری به خون شهدا و تبعیت از رهبری است

به گزارش نسیم امروز، استاندار خراسان شمالی در دومین روز از هفته دولت به همراه معاونان ،مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در گلزار شهدای بجنورد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

محمد رضا حسین نژاد در این مراسم گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه تعیین کننده شده و این حاصل صبر، پایمردی و وفاداری به خون شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

وی به طرح عادلانه سازی یارانه ها اشاره کرد و افزود : این تصمیم گیری برای دولت بسیار شجاعانه بود و خوشبختانه مردم نیز درک لازم را داشتند.

وی اقدامات شاخص دولت سیزدهم در تمام استان ها مورد تاکید قرار داد و گفت: درخراسان شمالی پروژه‌ای از سال ۸۴ متوقف شده بود که امسال با توجهات دولت به اتمام پروژه های نیمه تمام این پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین نژاد تصریح کرد : ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به جز بحث توسعه فاز دوم پتروشیمی است که تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده اما پیگیر اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور هستیم .

وی خاطر نشان کرد : همدلی حاکم بین اجزای حاکمیت با ائمه جمعه و مدیران موجب تسریع در پیشرفت می شود زیرا هدف اصلی خود را توسعه استان قرار داده ایم و این را مدیون خون شهدا هستیم .

نماینده عالی دولت افزود : روند اقدامات و فعالیت ها باید به گونه ای باشد که ادامه دهنده راه شهدا و در مسیر پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

آخرین ویرایش در جمعه, 04 شهریور 1401 ساعت 20:32
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره