اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 13:31

دوشنبه, 23 فروردين 1400 ساعت 11:59
  • .

اجرای منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار ناجا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده نیروی انتظامی اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کارناجا دانست و گفت: اجرای درست منویات رهبر معظم انقلاب از تکالیف قطعی نیروی انتظامی است.

به گزارش نسیم امروز، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: ایجاد امنیت و آرامش در جای جای ایران اسلامی از وظایف کارکنان نیروی انتظامی است و این مهم با حضور در مرزها، شهرها و روستاها و همچنین جاده های کشور کاملا ملموس و مشهود است.

وی با بیان اینکه ناجا بیش از 100 میلیون خدمت را به هموطنان خود ارائه می کند افزود: انجام و ارائه این میزان خدمت نسبت به خدمات سایر دستگاهها از افتخارات نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا ، توجه و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را بسیار مهم و راه‌گشا دانست و اظهار داشت: توجه تمامی مسئولان کشور به منویات رهبر فرزانه انقلاب، مشکلات مردم عزیز را در تمامی زمینه ها مرتفع خواهد کرد.

سردار اشتری به موضوع هوشمند سازی پلیس اشاره کرد و گفت: ناجا این موضوع را در راستای ایجاد آرامش و امنیت بیشتر مردم می داند و آن را به صورت جدی پیگیری می کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در سال جدید افزود: امیدواریم نیروی انتظامی همچون گذشته بتواند در راستای تامین امنیت و آرامش برگزاری انتخابات به خوبی عمل کند.

سردار اشتری در خصوص همکاری های ناجا با خادمان عرصه سلامت بیان داشت: از روزهای آغازین شیوع ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی در کنار مردم و کادر درمان حضور داشت و از مراکز درمانی خود در راستای سلامت مردم استفاده کرد.

وی از اقدامات و تلاشهای انجام شده در راستای ارتقای امنیت و آرامش در خراسان شمالی تشکر و قدردانی کرد و آن را حاصل تلاشهای همکاران خود در این استان دانست.

سردار اشتری از زحمات و حسن مدیریت سردار علیرضا مظاهری در استان قدردانی کرد و گفت: همکاران من در این استان بیش از حد توان برای برقراری امنیت و آرامش تلاش کردند و این تلاش مرهون حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان بوده است.

نیروی انتظامی حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی است

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان نیز طی سخنانی اظهار کرد: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب اسلامی حافظ نظام و امنیت و آرامش مردم عزیز بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری تلاش های بی وقفه پلیس در برقراری نظم و امنیت را ستود وضمن یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: شهدای نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و آرامش جامعه، جان خود را نثار کرده اند.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی نیرویی ولایت مدار و مردم دوست است و این مهم موجب توفیقات قابل توجه پلیس در تامین امنیت و آرامش مردم شده است.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 23 فروردين 1400 ساعت 11:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره