اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 17:19

چهارشنبه, 09 مهر 1399 ساعت 12:16

مجمع مشورتی بانوان بهترین فرصت برای جلب مشارکت اجتماعی بانوان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی مجمع مشورتی بانوان را تجلی مشارکت بانوان در امر توسعه استان عنوان کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در مجمع مشورتی بانوان استان، گفت: مجمع مشورتی بانوان یکی از مهمترین رویکردها در حوزه اجتماعی و جلب مشارکت بیش از نیمی از جمعیت کشور و استان و بهترین فرصت برای انتقال نقطه نظرات به کارگزاران نظام است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نظرات اقشار مختلف به ویژه زنان باید بیش از گذشته شود، گفت: افتخار ما این است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به این نقش و جایگاه توجه ویژه ای شده است که برگرفته از دیدگاه دین مبین اسلام است.

برادران با بیان اینکه به عدم تمایز بین زن و مرد در انجام رفتارهای خوب و نقش اجتماعی زنان در آموزه های اسلامی اشاره شده است، افزود:نگاه نظام جمهوری اسلامی به افزایش حضور زنان در جامعه است.

برداران با بیان اینکه نقش مادری و تربیت فرزندان نقش بی بدیل و غیر قابل مقایسه با سایر نقش های زنان است، تاکید کرد: هر اقدام و تصمیمی که منجر به این نقش شود باید تحلیل شود که اتفاق نیافتد.

وی با اشاره به سالگرد ورود مقام معطم رهبری به خراسان شمالی و بیان سبک زندگی اسلامی برای نخستین بار در این استان، گفت: در سبک زندگی نقش که بانوان ممتاز و قابل توجه است.

برادران مجمع مشورتی بانوان را محل اتصال نظرات توصیف کرد و گفت: با تشکیل این مجمع از پیشنهادات نخبگان و اقشار مختلف بهره مند می شویم چرا که مشورت اجتماعی همان شکوفایی و بالندگی اجتماعی است که بانوان متوجه می شوند در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری در جامعه نقش دارند.

برادران خطاب به اعضای حاضر در نست با تاکید بر جمع بندی و انتقال نقطه نظرات سایر بانوان استان به کارگزاران نظام، تاکید کرد: پل ارتباطی مناسبی بین بانوان و مسئولان استان ایجاد کنید و خود را گرفتار ساختارهای رسمی و بروکراسی ها اداری نکنید.

برادران هدف از مشارکت ها، مجمع ها و تشکل ها استفاده را استفاده از نقطه نظرات مختلف دانست و گفت: برای برنامه ریزی و تصمیم سازی در راستای توسعه استان و شهرستان ها از پیشنهادات بانوان بهره مند خواهیم شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره