اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 22:47

پنج شنبه, 13 شهریور 1399 ساعت 08:54

لزوم عملیاتی کردن سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در فاروج

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان شمالی بر ضرورت تهیه، تدوین و عملیاتی کردن سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در سطح استان و شهرستان فاروج تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، ملیحه یغمایی در جلسه مجمع مشورتی بانوان شهرستان فاروج اظهار کرد: سند فوق کاملا علمی است و دیدگاه آن شهرستانی تدوین شده و تمام برنامه‌ها بر اساس این سند پیش می رود.

وی افزود: مشکلات حوزه بانوان شهرستان در بخش های مختلف مشخص شده و پس از تهیه و تدوین این سند در سال گذشته در سطح استان به شهرستان ارسال تا اجرایی و عملیاتی شود.

یغمایی افزود: پیرو دستور استاندار خراسان شمالی و سفر هفته پیش ایشان به شهرستان فاروج با دقت بیشتری به بررسی وضعیت شهرستان می پردازیم و بر اساس آمار های موجود و بروزرسانی آنها، اولویت ها مشخص خواهیم کرد .

یغمایی تصریح کرد :در خصوص رفع مشکلات حوزه بانوان باید علاوه بر بخش دولتی، از ظرفیت اقشار مختلف بانوان و سازمانهای مردم نهاد نیز استفاده شود.

وی اظهارکرد: این شهرستان رتبه دوم استانی در بخش زنان سرپرست خانوار و در خصوص زنان سرپرست خانوار بالای 60 سال نیز رتبه اول استان را داراست.

یغمایی با اشاره به کسب رتبه دوم فاروج در حوزه اشتغال افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در ایجاد جهش در تولید و با تاکید استاندار با محوریت؛ زعفران، انگور و مجتمع گردشگری بایستی اقدامات اساسی در راستای توانمندسازی و اشتغال بانوان، همچنین انجام فعالیت در خصوص مشاغل خرد و خانگی صورت پذیرد.

مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان شمالی خواستار برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف و راه اندازی و استفاده از ظرفیت بانوان در بازارچه زعفران و ایجاد بازار فروش، سرعت دهی در تکمیل پروژه پارک بانوان، اختصاص سرانه فضای اختصاصی ورزشی به بانوان و.... شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره