اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 00:01

چهارشنبه, 23 اسفند 1402 ساعت 09:58

کمک ۷۵۰ میلیارد ریال مردم استان به مددجویان بهزیستی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: مردم خیر این استان امسال ۷۵۰ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

به گزارش نسیم امروز، محسن توحیدی مقدم اظهار کرد: از مجموع این میزان مشارکت مردمی ۱۰۰ میلیارد ریال نقدی، ۳۵۰ میلیارد ریال غیرنقدی و ۳۰ میلیارد ریال نیز ارایه خدمات بوده است.

وی بر رفع مشکلات گروه هدف تاکید کرد و افزود: تلاش می کنیم تا کمک های خیران استمرار داشته باشد و در این راستا طرح ها و پویش های مختلفی نیز اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی، خدمات رایگان نیز در حوزه های پزشکی، آموزشی و فرهنگی به مددجویان ارایه می شود.

وی به پویش های مختلف در ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و افزود:‌ کمک به تامین معیشت جامعه هدف و تامین جهیزیه از جمله مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

توحیدی مقدم طرح افطاری مراکز شبانه روزی زیر پوشش این سازمان حمایتی را نیز از دیگر پویش ها دانست و گفت: مردم نوعدوست می توانند برای تهیه افطاری با این مراکز مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مومن کمک های نقدی خود را می توانند با شماره حساب IR ۵۰۰۱۰۰۰۰۴۱۷۹۰۳۴۱۴۱۹۳۲۲۱۲ واریز کنند و همچنین می توانند به اداره های بهزیستی در شهرستان ها و مراکز زیر پوشش این سازمان نیز مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این استان ۱۴ خانه نگهداری فرزندان بدون سرپرست، ۵۶ مرکز توانبخشی، ۱۵ مرکز غیر دولتی امور اجتماعی و ۴۴ مرکز مثبت زندگی وجود دارد.

وی افزود: با احتساب تمامی مراکز در بخش های مختلف این سازمان حمایتی در مجموع ۱۱۲ موسسه، ۲۵۸ مرکز و ۱۰ مجتمع خدمات بهزیستی فعال است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره