اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 08:19

یکشنبه, 27 شهریور 1401 ساعت 08:23

برپایی ۲۶۶۳ پایگاه شور عاطفه ها در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی ۲ هزار و ۶۶۳ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان به مناسبت سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد در آیین آغاز شور عاطفه ها در استان خراسان شمالی با بیان اینکه پایگاه ها از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه دایر می باشند، افزود: این پایگاه ها در محل مراکز نیکوکاری استان، مدارس و میادین اصلی شهرهای استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند، گفت: برای تمامی آنها بسته های نوشت افزار تهیه شده که علاوه بر آن دانش آموزان نیازمندی که زیر پوشش هیچ یک از نهاد های حمایتی نیستند توسط مراکز نیکوکاری از جمله مرکز نیکوکاری شهدای دانش آموز شناسایی و کمک می شوند.

الهی راد با اشاره به پایگاه های مستقر در نماز جمعه نیز افزود: پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در ۲۵ شهریور ماه در محل مصلای‌های نماز جمعه سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و متدین استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان به عنوان پایگاه های شور عاطفه ها فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: تمامی این مدارس در قالب پایگاه های جشن عاطفه ها از طریق رابطان فرهنگی آن از ابتدای مهر ماه فعالیت خود را آغاز می کنند و رابطان فرهنگی مدارس برخوردار نیز به عنوان معین سایر مدارس با این نهاد همکاری دارند.

وی به هم افزایی دستگاه های اجرایی در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مجموعه های مردمی و خیرین و ادارات با کمیته امداد باعث افزایش ارائه خدمات بیشتر به دانش آموزان محروم می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره