اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 12:15

چهارشنبه, 15 آذر 1402 ساعت 13:40
  • .

استقبال ۸۰ هزار نفری مردم از مسابقات ملی قرآن کریم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از استقبال بی نظیر مردم استان از برنامه های مسابقات قرآن کریم خبرداد و گفت: 80 هزار نفر از مردم استان طی 7 روز گذشته از این مسابقات استفاده کردند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام عظیم آسوده در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن در خراسان شمالی برگزار شد که به طور میانگین ۴۰ هزار نفر در این محافل حضور پیدا کرده و بهره مند شدند.

وی گفت: در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم نیز در خراسان شمالی روزانه چهار هزار نفر از این رویداد استبقال کرده و به همراه خانواده هایشان از این کلام روح بخش بهره بردند که در مجموع ۴۰ هزار نفر از مردم خداجو و دیندار خراسان شمالی از این حرکت معنوی بهره لازم را برده و فضای استان بیش از پیش و به برکت این مسابقات معنوی شد.

دبیر برگزاری چهل و ششمین مسابقات سراسری قران کریم در خراسان شمالی همچنین در بخش دیگری از سخنانش استقبال باشکوه مردم استان از این رویداد قرآنی را نتیجه تلاش های اهالی رسانه دانست و اظهار کرد: حضور اهالی رسانه و انعکاس خوب این رویداد باعث استقبال بی نظیر مردم از این دوره از مسابقات شد.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در شهر بجنورد در ۲ بخش نغمات دینی و آوایی با رقابت ۳۵۶ شرکت کننده در حال برگزاری است، هجدهم ماه جاری به کار خود پایان می دهد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره