اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 02:19

پنج شنبه, 29 خرداد 1399 ساعت 09:04
  • .

ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت در شهرستان مانه و سملقان تشکیل شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان مانه و سملقان به همت کانون فرهنگی هنری «قدر ولایت » شهر آشخانه تشکیل شد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه شهر آشخانه در نشست ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت مانه و سملقان که با حضور نمایندگان ادارات و نهاد های شهرستانی عضو این ستاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج سیره رضوی، برنامه ریزی و کیفیت بخشی به برنامه ها ویژه ایام دهه کرامت را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: لازم است با بهره مندی از برکت ایام دهه کرامت، برای معرفی ابعاد شخصیت امام هشتم (علیه السلام) و تأثیرات شگفت حضور قلبی و معنوی آن امام همام بیشتر تلاش شود.

حجت الاسلام احمد زاده، به اجرای طرح زیرسایه خورشید و حضور کاروان خدام رضوی و برنامه های پیرامون آن را مورد توجه قرار داد و گفت: همین اقدام سبب شور معنوی می شود که انتشار عطر حرم رضوی را می توانیم با تهیه بسته های آموزشی و فرهنگی و تولید محتوای تبلیغی به شناخت و آگاهی مردم از امام رضا (علیه السلام) تبدیل کنیم.

ایوب قاسمی کلاته، مدیرکانون فرهنگی هنری «قدر ولایت» شهر آشخانه و نیز رابط شهرستانی نمایندگی آستان قدس در ادامه این جلسه اجرای طرح زیر سایه خورشید در این شهرستان حضور خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) را از مهمترین برنامه های دهه کرامت نام برد.

وی اضافه کرد: سه شنبه 10 تیر ماه سال جاری شهر آشخانه میزبان خادمین رضوی است.

گفتنی است، دیدار با نظامیان شهرستان، دیدار با جهادگران سلامت و تقدیر از پرسنل درمان بیمارستان و بخش ویژه درمان بیماران کرونایی شهرستان مانه و سملقان، دیدار با خانواده سردار شهید وحیدی و نیز برگزاری جشن عمومی در مسجد جامع شهر آشخانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از اهم برنامه های حضور خدام رضوی در این شهرستان می توان نام برد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره