اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 13:28

پنج شنبه, 29 خرداد 1399 ساعت 08:59
  • .

آغاز بازدید های میدانی از فعالیت های کانون های مساجد خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بازدید های میدانی از فعالیت های کانون های مساجد خراسان شمالی در سال 99 با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها آغاز شد.

به گزارش نسیم امروز، بازدید های میدانی از فعالیت های کانون های مساجد خراسان شمالی با هدف تبیین فعالیت های تعریف شده در سال جاری و نیز ایام فراغت تابستانی، با برگزاری نشست های هماهنگی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های گرمه و مانه و سملقان آغاز شد.

مجید شاکری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه و سملقان در نشستی که با حضور کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شهر آشخانه برگزار شد، ضمن استقبال از اجرای طرح بازدید از کانون های این شهرستان، این طرح را سبب شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه ها، بررسی مسائل کانون ها و رصد آسیب ها و نیز ارائه راهکارهای دقیق تر برای ارتقاء اقدامات فرهنگی و هنری توسط فعالان کانون ها در مساجد مناطق مختلف شهری و روستایی برشمرد.

وی در ادامه به رویداد ملی فهما و راه اندازی سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و آن را مصداقی خوب در خصوص ساماندهی و رصد برنامه های اجرا شده در کانون ها و بررسی و شناسایی قابلیت های موجود و نیز بهره مندی از ظرفیت ها دانست.

مجید بهشتی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه نیز در ادامه این بازدید ها و طی نشستی در گرمه، بازدید از فعالیت ها را مهم دانست و آن را سبب ارتباط گیری بیشتر با فعالان و تأثیرگذاران کانون ها در مساجد نقاط مختلف استان عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: این جلسات و نشست ها و نیز بازدید ها سبب می شود ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها با کانون ها همراه شده و ضمن حمایت از اقدامات و طرح های مذکور، برنامه ها با قدرت مشارکت بیشتری انجام شود و نتایج اثرگذاری داشته باشد.

بهشتی همچنین پیشنهاد داد در هر شهر و در دفاتر ائمه جمعه کانون های تخصصی راه اندازی شود که علاوه بر محور بودن فعالیت ها، مرجعی برای هماهنگی و برنامه ریزی کانون های آن شهر باشد.

گفتنی است، در نشست های مذکور رابطان شهرستانی و نیز رابطان کانونی و چند تن از مدیران کانون های فرهنگی هنری هر شهرستان که امتیاز برتر نخستین رویداد ملی فهما در میان کانون های استان را کسب کردند، نیز حضور داشتند.

گفتنی است: در نخستین روز از بازدیدها توسط نمایندگان ستاد استانی از کانون های «قدر ولایت» و نیز کانون «شهید بهشتی » شهر آشخانه، بازدید شد و طی نشستی صمیمانه با مدیران این دو کانون موارد و برنامه های جدید همچون طرح ملی راهکار، روح مقاومت، یاریگران زندگی و ... مطرح و معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره