اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 13:04

سه شنبه, 26 ارديبهشت 1402 ساعت 12:30
  • .

۱۶۰ برنامه در دهه کرامت در خراسان شمالی برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی گفت: این استان میزبان ۱۶۰ عنوان برنامه‌ فرهنگی و هنری در دهه کرامت با محوریت مساجد است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن اظهار کرد: ایام دهه کرامت به ویژه میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران با توجه به شرایط حساس کنونی و هجمه های دشمنان دارای تهمیت است.

وی افزود: برگزاری جشن روز دختر و تکریم دختران نخبه و فعال در مساجد با عناوین مختلف یکی از برنامه ها اصلی این ایام در خراسان شمالی به شمار می رود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه جشن محوری دهه کرامت و تجمع عمومی و اجرای همگانی سرود "سلام فرمانده" با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود در بجنورد را یکی از برنامه های اصلی ستاد دهه کرامت نام برد و گفت: تلاش کردیم تا جشن های رضوی با محوریت مردم برگزار شود و رنگ و بوی مردمی داشته باشد.

وی در ادامه استقبال و میزبانی از خدام آستان قدس رضوی توسط اهالی مسجد را دیگر برنامه محوری ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان اعلام کرد و افزود: این برنامه از چهارم تا دهم خردادماه با میزبانی از گروه پنج نفره از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برنامه ریزی و اجرا می شود.

حجت الاسلام پاکدامن برگزاری جشنواره "هنر دخت" در اسفراین، گردهمایی و جشن روز دختر در بجنورد با عنوان "دختر ایران" با هدف جریان سازی تبلیغی، امیدآفرینی و ایجاد موجی از نشاط و وحدت در میان دختران، همچنین معرفی دختران نمونه و موفق هر شهرستان درزمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و تجلیل از آنها در نماز جمعه را به اهم این برنامه ها افزود.

وی همچنین از برگزاری جشن های ویژه میلاد امام رضا (ع) در مساجد مزین به نام آن امام همام بیان کرد و افزود: در هر شهرستان به طور محوری همزمان با شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، یک مسجد میزبان این جشن خواهد بود.

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه و اولین روز از ماه ذی القعده که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۰ خرداد و مصادف با ۱۱ ذی القعده، سالروز ولادت نور بی پایان طوس حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره