اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 20:42

شنبه, 03 آبان 1399 ساعت 17:25
  • .

برگزاری طرح «ختم قرآن در شش دقیقه» در شهر پیش قلعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری طرح استانی «ختم قرآن در شش دقیقه» در شهر پیش قلعه خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان در جلسه آغازین اجرای طرح استانی ختم قرآن در شش دقیقه که در شهر پیش قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان انجام گرفت، گفت: این طرح ویژه مصلا های استان تدوین شده است.

وی افزود: بر این اساس نمازگزاران پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه و به طور دسته جمعی قرآن را که در صفحات مجزا تهیه شده، قرائت می کنند.

شیرازیان همچنین در ادامه گفت: این طرح هم اکنون در تمام شهرستان های استان در حال اجراست.

حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه شهر پیش قلعه نیز در این جلسه اساس فعالیت ها و تاثیرگذاری اقدامات را کار فرهنگی و تمسک به آموزه های قرآن مجید برشمرد.

علی اصغر علی نژاد، بخشدار پیش قلعه نیز در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود افراد تاثیرگذار و فعالین مسجد برگزار شد، توسعه فرهنگی را مورد توجه قرار داد و اجرای برنامه های فرهنگی و دینی و انس با قرآن را مورد توجه و تأکید قرار داد.

گفتنی است: پیش از رونمایی و شروع رسمی این طرح جلسه ای با هدف ارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری در پیش قلعه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد این خطه برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره