اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 12:56

جمعه, 19 آبان 1402 ساعت 10:48
  • .

نگاه توازن منطقه ای در آموزش و پرورش تقویت شده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای عدالت در جامعه شکل گرفت، گفت: دیگر نگاه ها و بودجه ها متمرکز به پایتخت نیست و نگاه توازن منطقه ای در این وزارتخانه مهم تقویت شده است.

به گزارش نسیم امروز، رضا مراد صحرایی در آیین افتتاح دبستان ۱۵ کلاسه ابوریحان بیرونی بجنورد اظهار کرد: پنج هزار و ۸۰۰ مدرسه طی عملکرد دولت در استان های مختلف کشور ساخته و یا تکمیل شد.

وی تصریح کرد: به طور میانگین روزانه هشت مدرسه در دولت سیزدهم احداث و یا تکمیل شده است و ساخت این مدارس نشان از توجه ویژه به حوزه آموزش کشور و امیدآفرینی در جامعه را دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه ای که امروز به بهره برداری رسید نماد برقراری عدالت در کشور و نشان از توجه ویژه مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان کشور جهانی اندیش هستند، افزود: همه دانش آموزان که آمار آنها به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می رسد به فکر کودکان غزه هستند و برای آنها دعا می کنند.

وی عنوان کرد: آنها با دانش آموزان غزه ای همدردی می کنند و آرزوی نابودی رژیم غاصب را دارند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و افتتاح چند طرح آموزشی و ورزشی از برنامه های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه به خراسان شمالی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره