اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 02:38

سه شنبه, 16 خرداد 1402 ساعت 09:30

امضاء تفاهم نامه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی با دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تفاهم‌نامه همکاری شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی امروز(سه شنبه) با هدف همکاری در برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن و دومین جشنواره هنر در مامایی امضا شد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، این تفاهم نامه به امضای «کریم نجفی» دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام و دکتر «جواد شاهین‌فر» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با موضوع شناسایی توانمندی‌های طرفین در جهت توسعه و گسترش همکاری‌های مشترک، تبادل دانش در قالب مقالات و آثار مرتبط با محورهای کنگره و همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس‌ها رسید.

دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام در این آیین اظهار کرد: انتخاب موضوع جمعیت و به کارگیری زبان هنر ۲ محور مثبت این کنگره است.

کریم نجفی افزود: استفاده از ظرفیت جوانان و نیز بهره‌گیری از تجربیات موفق در عرصه بین‌المللی و تعامل با کشورهای اسلامی می‌تواند سبب موفقیت و دستیابی به اهداف این کنگره شود.

وی با بیان اینکه همه باید نسبت به موضوع جوانی جمعیت توجه جدی داشته باشند، گفت: دیگر مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور نیز باید در کنار این مجموعه قرار بگیرند و با به کارگیری تمام بخش‌های هنر و رسانه و نیز دریافت مقاله‌های علمی بتوان از خرد جمعی نخبگان برای تحقق اهداف کنگره استفاده کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز اظهار کرد: همکاری با شبکه دانشگاه‌های مجاری جهان اسلام یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان با کمک آن ارتباطات بین‌المللی دانشگاه را تقویت و توانایی‌های خود در این عرصه را به نمایش گذاشت.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی دارد که در هفت دانشکده آن زیر نظر ۱۹۲ عضو هیأت علمی تحصیل می‌کنند.

این دانشگاه همچنین ۱۲ بیمارستان با یکهزار و ۴۵۵ تخت را زیر پوشش دارد.

در این استان یک میلون نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره