اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 10:46

جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 14:31
  • .

ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی با عملیات "طوفان الاقصی" هویدا شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: عملیات "طوفان الاقصی" به خوبی ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد .

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اینک به وحشت افتاده است چرا که همیشه آغاز گر جنگ بوده است اما اینک با موشک ها مواجه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی از جمله فلسطین صادر شده است و جوانان فلسطین با الگو برداری از انقلاب در برابر ظلم مقاومت کردند که حمله طوفانی نشان دهنده این مقاومت است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: امروز مسلمانان فلسطینی آغازگر جنگ هستند و در یک حمله بین پنج تا هفت هزار موشک بر سر این رژیم غصب انداختند و ترس را به دل آنان وارد کردند.

وی گفت: ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی همیشه آغازگر جنگ، کودک کشی و تجاوز ها بوده است اما جوانان شجاع فلسطینی در عملیات "طوفان الاقصی" آنان را غافل گیر کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت مرزها را خالی کردند و به فرودگاه ها برای بازگشت به کشورهای مختلف مراجعه کردند و اینک شهرک ها خالی شده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی سال های سال خانه های مردم مظلوم فلسطین را خراب کرده است ،کجای دنیا چنین غارتگران هستند که حتی پول خراب کردن خانه ها و ویرانی را نیز از مظلومان می گیرند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: آمریکا، انگلیس، فرانسه و تعداد زیادی از کشورهای دیگر به رژیم صهیونیستی در جنایت ها کمک کردند، در این مسیر پول و تجهیزات و حتی نیروگاه هسته ای ایجاد کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: ورزش مورد تایید پیامبر گرامی و رهبری است که باید بسترها را در حوزه ورزش و جوانان فراهم کنیم، اینک به ورزشگاه های مختلف به ویژه در حاشیه شهرها نیاز داریم.

وی افزود: ورزش برای معلولان و جانبازان باید به طور جدی گرفته شود تا مورد نشاط و شادابی شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده ای علیه مردم غزه انجام دادند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره