اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 17:18

جمعه, 14 مهر 1402 ساعت 04:02
  • .

استکبار به دنبال تفرقه میان مسلمانان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف و منافع خود به دنبال ایجاد تفرقه میان کشورهای مسلمان است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: استکبار دنبال منافع خود است و قدرت های استکبار زورگو دنبال این هستند که ثروت ها را در کشورهای اسلامی به یغما ببرند.

امام جمعه بجنورد افزود: قدرت های فاسد در صورتی می توانند در کشورهای اسلامی به غارت بپردازند که این کشورها باهم دچار تفرقه و مشکل شوند و از این اختلاف سود ببرند.

وی گفت: تمام جنگ هایی که در خاورمیانه رخ داده است منشا خارجی داشته و ریشه در استکبار دارد، دشمن از تفرقه ها استفاده می کند اما اگر ایران، عراق، عربستان، اردن و کشورهای خلیج فارس متحد شوند و اتحادیه ایجاد شود کسی جرات غارتگری ندارد.

حجت الاسلام نوری افزود: وحدت، اصل و اساس قوت و قدرت است تا قوی نشویم، نمی توانیم حرفمان را در دنیا بزنیم و برای عزت دین باید قدرت را حفظ کنیم و البته اینکه امروز قدرت های فاسد ضعیف شده اند به خاطر قدرتمند شدن اسلام است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز روستا و عشایر، خواستار توجه ویژه و بیشتر به این قشر شد و گفت: باید از عشایر و روستاییان حمایت شود تا این تولیدکنندگان بتوانند خدمات رسانی بیشتر داشته باشند، تولید مواد غذایی و محصولات راهبردی، مرتبط با فعالیت عشایر و روستا است، گندم که قوت غالب مردم و مورد نیاز جامعه است در روستاها تامین می شود از این رو مسوولان باید نگاه و حمایت ویژه از این قشر داشته باشند.

وی با اشاره به گلایه گندم کاران از تاخیر در پرداخت مطالبات گفت: این مشکل باید در سطح کلان کشور پیگیری شود، گندم کاران محصول را در زمان برداشت تحویل داده اند اما هنوز بخشی از وجوه پرداخت نشده است، اکنون فصل کشت گندم در حال رسیدن است و انتظار می رود که زودتر وجوه گندم پرداخت شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به روز نیروی انتظامی گفت: خیلی از افراد در دنیا و قدرت‌ های فاسد و نفوذی ها به دنبال این هستند که در جامعه ما ناامنی ایجاد کنند اما نیروی انتظامی در میدان است و با جانشان و با حیثیتشان امنیت را برای نظام اسلامی ایجاد می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره