اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 10:52

شنبه, 22 بهمن 1401 ساعت 15:10
  • .

حضور حماسی مردم ناکارآمدی توطئه ها دشمنان را نشان داد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر وفاداری آنها به ارزش‌های انقلاب اسلامی و ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد در حاشیه راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد اظهار کرد: برخلاف تمامی توطئه های دشمنان مردم حماسه آفرین در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور شکوهمندی داشتند و تمامی توطئه های آنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: از مدت ها قبل دشمنان و منافقین با تبلیغاتی دروغین در فضای رسانه ای علیه جمهوری اسلامی مردم بر عدم حضور در این راهپیمایی تشویق می کردند اما مردم ثابت کردند که پایبند ارزش های انقلابی هستند و هیچگاه فریب دسیسه های آنان را نخواهند خورد.

حسین نژاد با بیان اینکه مردم بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کردند، گفت: این حضور پر شور باعث ناامیدی بیشتر دشمنان شد و باید گفت که این انقلاب تنها انقلابی است که با وجود دسیسه های گوناگون باز هم در ۴۴ سالگی مردم با این شوق وفاداری خود را اعلام می کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یادآور شد: مردم بصیر خراسان شمالی نیز در عرصه‌های مختلف نشان دادند که هر جا احساس کنند انقلاب و نظام در معرض تهدید است، در دفاع از انقلاب و نظام پیشتاز هستند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز این امر به خوبی ثابت کردند.

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در بجنورد ساعت ۱۰ از میدان شهید آغاز شد و به مقصد نهایی در مصلی امام خمینی(ره) می رسد و با سخنرانی میهمان ویژه مراسم، سردار "یدالله جوانی" معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه پایان می پذیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۷۰ نقطه خراسان شمالی در حال برگزاری است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره