اخبار برگریده
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 04:25

شنبه, 22 بهمن 1401 ساعت 14:36
  • .

وفاداری مردم خراسان شمالی به آرمانهای انقلاب اسلامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مردم خراسان شمالی با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به ارزش های اسلامی نشان دادند.

به گزارش نسیم امروز، از آغازین لحظه های صبح روز 22 بهمن ماه بار دیگر طلیعه فجر در میدان شهید بجنورد آغاز شد؛ میدانی که درست ۴۴ سال پیش مردمانش از خرده فرهنگ های گوناگون ترک، کرمانج، تات و ترکمن با حضور حماسی در آن همراهی خود را با انقلاب اسلامی اعلام کردند و امروز نیز برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب در این میعادگاه عاشقان نظام و انقلاب اسلامی گردهم آمده اند.

آری، امروز همه شهروندان ولایتمدار و شهید پرور دیار قومیت ها از بزرگ و کوچک گرفته تا زن و مرد، کودک و نوجوان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب حضور یافته اند تا بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق و طومار توطئه های دشمنان را بپیچند.

همه و همه آماده نمایشی زیبا از وحدت ایران اسلامی و اعلام وفاداری به ارزش های انقلاب هستند، مداح و مدیحه سرا این راهپیمایی با یک دو سه گفتن در حال آزمایش میکروفون است و از سوی دیگر پخش سرودهای زیبای انقلابی حال و هوایی دیگری به این محیط می بخشد.

فوج فوج اقشار گوناگون خراسان شمالی در حال پیوستن برای خلق حماسه انقلابی هستند و در این میان نگاهم به ترکمنان سنی مذهبی خیره می شودکه با پوشش سنتی خود در حال ملحق شدن به راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن هستند.

ساعت ۵ دقیقه مانده به ۱۰ را نشان می دهد و کم کم مداح و مدیحه سرا این راهپیمایی از شهروندان می خواهد برای خلق حماسه ای دیگر آماده شوند و یکصدا انزجار خود از همه توطئه گران عالم علیه ارزش های مقدس اسلامی اعلام کنند.

راهپیمایی شکوهمند آغاز می شود و مردم دیار قومیت ها یکصدا فریاد می زنند "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد" با این شعار در همان ابتدا اعلام می کنند هیچگاه دست از حمایت از ولایت فقیه بر نمی دارند.

در ادامه نیز دیار قومیت ها با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس"،"مرگ بر صهیونیست" و "مرگ منافق" بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

گزارش های رسیده از سایر نقاط استان نیز حکایت از آن دارد که علیرغم هوای سرد امروز همه نقاط شهری و روستایی این دیار، عرصه حضور شهروندانی است که بر تداوم مسیر ۴۴ ساله انقلاب، برای ایرانی قوی و امن تاکید کرده و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امنیت و عزت خود را مدیون خون پاک شهیدان می دانند

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در بجنورد ساعت ۱۰ از میدان شهید آغاز شد و به مقصد نهایی در مصلای امام خمینی(ره) می رسد و با سخنرانی میهمان ویژه مراسم، سردار "یدالله جوانی" معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه پایان می پذیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۷۰ نقطه خراسان شمالی در حال برگزاری است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره