اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:38

جمعه, 21 بهمن 1401 ساعت 19:57
  • .

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش نسیم امروز، متن کامل این پیام به این شرح است:

امروز ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را جشن میگیرد و این نشان دهنده این است که مردم ما همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

آگاهی و بصیرت مردم ایران از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان افزایش یافته که هیچ طوفانی نمی تواند بر ریشه های قوی این نظام آسیب وارد کند و دشمنان بدانند با هر ترفندی هرگز نخواهند توانست مردمی که سالیان سال با دین و ارزش های آن عجین شده اند را از اسلام و مبانی آن دور کنند.

و اینک نامگذاری چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با نام « ایران استوار » بیانگر این است در تمام فراز و نشیب های ایران، با تبعیت مردم و حضور رهبری ایران استوار مانده است .

اینجانبان فرارسیدن ۲۲ بهمن این روز تاریخی را به تمام اقشار مردم عزیز استان خراسان شمالی تبریک عرض کرده و امید است که همواره در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم و فردا همزمان با سراسر کشور همچون سالهای گذشته پرقدرت تر و باشکوه تر در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

دکتر محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره