اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 23:07

چهارشنبه, 18 مرداد 1402 ساعت 13:24
  • .

انعکاس واقعیت‌های جامعه از شاخصه های خبرگزاری ایرناست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرنا واقعیت‌های جامعه، عملکرد سازمان‌‎ها و مطالبه گری مردم را به خوبی منعکس می‌کند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، محمد وحیدی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا دفتر بجنورد به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت شهدای بخش رسانه افزود: رسالت خبرنگار و اصحاب رسانه بسیار حائز اهمیت است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در واقع به حوزه کاری خود علاقه وافری دارند.

وی گفت: خبرنگاران همواره در صحنه‌های مختلف و در بحران ها حضور دارند و سعی می‌کنند تا ماموریت‌های خطیر خود را به درستی انجام دهند.

وحیدی تصریح کرد: خبرنگاران در بحران ها همچون سیل، زلزله، شیوع بیماری و سایر حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان هستند و برای رفع کمبود ها و کاستی ها تلاش می کنند.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: رسانه های این استان به ویژه خبرگزاری ایرنا در دوران شیوع کرونا در ارایه آگاهی به جامعه و اطلاع رسانی در راستای مبارزه با این بیماری بسیار خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا علاوه بر ارایه عملکرد سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها به دنبال رفع مشکلات و چالش‌های جامعه است و مطالبه گری اقشار مختلف را در راستای رفع آن پیگیر هستند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرگزاری ایرنا رسانه ای قابل اطمینان برای همه اقشار است افزود: اخبار خروجی این رسانه از اطمینان لازم برخوردار است.

وی گفت: خبرنگاران مسایل و مشکلات استان را در بخش های مختلف رصد می کنند و با رسانه‌ای کردن به دنبال حل مشکلات از سوی مسوولان هستند.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات دامداران این استان نیز پرداخت و گفت: متاسفانه از ناحیه خشکسالی و گرانی علوفه این قشر زحمتکش دچار مشکل شدند که در این خصوص باید چاره ای اساسی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۹۰۰ هزار راس دام مازاد برای فروش از استان خارج می شد گفت: اما با توجه به اینکه دامپروران در تامین علوفه دامی با مشکل مواجه شدند بخشی از دام های خود را حتی دام مولد را به یکباره فروش رساندند که این امر باعث کاهش تولید دام در استان شده است.

وحیدی تصریح کرد: در راستای پایداری تولید باید به قشر دامدار کمک شود چرا که اینک بخشی از دام استان برای کشتار به فروش رسیده است که باعث کاهش تعداد دام مازاد سالانه خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره