اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 12:44

شنبه, 20 آبان 1402 ساعت 13:01
  • .

سند توسعه خراسان‌شمالی نیازمند بازنگری است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سند توسعه استان باید بازنگری و براساس نیازمندی‌ها، ظرفیت‌ها و محرومیت‌ها تدوین شود.

به گزارش نسیم امروز، محمد وحیدی در نشست با فعالان اقتصادی، صنایع و بازرگانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: سیاست های اقتصادی و صادرات استان در این سند به درستی تنظیم نشده است و این امر نیازمند بازنگری با همفکری فعالان بخش خصوصی است.

وی افزود: اگر کشاورزی مبنای توسعه استان خوانده می شود باید این بخش با صنعت گره بخورد به گونه ای که باید از ظرفیت صنعت برای کشاورزی مدرن در خراسان شمالی بهره گرفت.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سند تدوین شده، پیشران توسعه اقتصادی مناسبی برای خراسان شمالی نیست و سابقه نشان می دهد که با این نگاه، بخش کشاورزی استان رشد خوبی نداشته است.

وحیدی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، گفت: صنایع باید تعامل با شرکت‌های دانش بنیان و فناور را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار دهند و باید در این زمینه موانع ایجاد شده بین آنها به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در حوزه شرکت های دانش بنیان ظرفیت خوبی دارد و می توان از توانمندی آنها برای انجام برخی اقدامات پژوهشی و تامین نیازهای علمی صنایع بهره گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره