اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 17:55

پنج شنبه, 19 مرداد 1402 ساعت 10:38
  • .

رویکرد دولت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براهتمام دولت برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها گفت: رویکرد دولت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است.

به گزارش نسیم امروز، علی جدی اظهار کرد: دولت سیزدهم پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های آبرسانی به روستاها، ساخت و آسفالت راه‌های روستایی، نوسازی مدارس، برق‌رسانی و اجرای پست برق در خراسان شمالی انجام داده است.

وی افزود: اقدامات ارزنده و خوبی در دولت سیزدهم برای توسعه مناطق مختلف خراسان شمالی انجام شده است که قابل مقایسه با دولت قبل نیست.

وی با بیان اینکه اقدامات این دولت با وجود محدودیت های اعتباری قابل تقدیر است افزود: پیش از این منابع اعتباری برای اجرای پروژه های عمرانی به صورت اسناد خزانه اسلامی تخصیص می یافت اما در این دولت بخش زیادی از منابع به صورت نقدی و میزان تخصیص هم بالا است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی رویکرد دولت را محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار دانست و افزود: این امر نشان از اهتمام دولت برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها و زمان بهره برداری از آن است.

وی تصریح کرد: برای توسعه روستاها و ارتقای شاخص های اقتصادی در این مناطق، اجرای طرح های هادی در دست انجام است که در دولت سیزدهم شتاب بیشتری به خود گرفته است.

جدی افزود: رویکرد دولت این است که پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت و اجرای این پروژه ها سرعت گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره