اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 12:54

دوشنبه, 08 آبان 1402 ساعت 10:27
  • .

تجمع خودجوش دانش‌آموزان بجنورد در حمایت از کودکان غزه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دانش‌آموزان مرکز خراسان شمالی در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از کودکان غزه و فلسطین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجمع کردند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، شمار زیادی از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با تجمع در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، با انزجار از جنایت های رژیم اسرائیل، حمایت خود را از کودکان فلسطین اعلام کردند.

دانش آموزان مرکز خراسان شمالی با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعار "مرگ بر اسرائیل" جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران خانه ها و بیمارستان ها را محکوم کردند.

دانش آموزان بجنوردی در این تجمع با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین، شعار "مرگ بر اسرائیل" سرداده و بیزاری از رژیم کودک کش اسرائیل و محکومیت جنایات های این رژیم را فریاد زدند.

زهرا دانش آموز کلاس دهم است، که پرچم فلسطین را در دست دارد، دلیل حضور خود را حمایت از کودکان مظلوم فلسطین اعلام می کند و می گوید: دیدن صحنه های به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان برای همه زجر آور است، همه باید یک صدا فریاد بزنیم تا این درنده خویی ها پایان یابد و جنگ تمام شود.

وی می افزاید: ما اینجا هستیم تا اعلام کنیم که در کنار مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین هستیم و از آنان حمایت می کنیم.

ریحانه، دانش آموز دیگری است که پرچم ایران را در دست خود به حرکت در آورده است، می گوید: مردم فلسطین شجاعانه و جسورانه در حال دفاع از خود هستند، کودکان و نوجوانان ایران هم خواستار پایان دادن به حملات وحشیانه هستند، زورگویی ها و هجوم استکبار باید با حمایت های کشورهای مختلف متوقف شود.

علی، دانش آموز دیگری است که سربند "نسل سلیمانی هستم"بر روی سرش خودنمایی می کند می گوید: ما اینجا هستیم تا به جهان اعلام کنیم مردم فلسطین تنها نیستند، دفاع آنان مورد حمایت ما است.

وی می افزاید: ظلم و ظالم همیشه رفتنی است و اسرائیل هم به زودی از روزگار محو می شود، مردم فلسطین می دانند که پیروزی برای آنان است و به زودی این را جشن می گیرند.

عرشیا هم دانش آموز کلاس ششم است که دلیل حضورش را اعلام حمایت از دوستان فلسطینی عنوان می کند و می گوید: به دوستان فلسطینی ام می گویم که امروز تمام آزادی خواهان حامی شما هستند، ما در کنار کودکان و مردم مظلوم فلسطین هستیم و امیدواریم اسرائیل ظالم به زودی برچیده شود.

وی می افزاید: به دوستان فلسطینی ام می گویم که همچنان صبر داشته و در برابر دشمن شجاعت داشته باشند زیرا پیروزی با آنان است.

براساس این گزارش، برخی از دانش آموزان بجنورد هم امروز با حضور و تجمع در جاده سلامت در مسیر بجنورد و پارک تفریحی بش قارداش با حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین، جنایت های رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل را محکوم کردند.

۱۹۲ هزار دانش آموز خراسان شمالی در مقاطع مختلف زیر نظر ۲۰ هزار فرهنگی در ۲ هزار و ۵۰ باب مدرسه تحصیل می کنند.

۴۸ درصد دانش آموزان خراسان شمالی دختر هستند، ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی و مابقی در نقاط شهری مشغول به تحصیل هستند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 08:46
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره